Salimuia jo vuodesta 2013

tiistai 9. elokuuta 2016 Valeäiti 2 Kommenttia


Hanskat löyty onneksi vielä kassista, eikä edes haissu kovin pahalta. Tutusti ne sujahti käteen. Eilen oli jalkapäivä ja ehkä sitten lauantaina kädet ja sunnuntaina tissit, katotaan nyt. Kunhan epäkäs tulee hvyin haltuun. Noita kertoja on kuitenkin vielä kortilla yhdeksän jäljellä, riittää hyvin ens kesään saakka. Viime viikonloppuna kokeilin huvikseen vähän leukoja ja kyyyllähän niitä joku viis, kuus ehti mennä. Sitte Insinööri ei enää jaksanu kannatella mua.

Noita protskumääriä mä tietysti mittailen aika ahkerasti, vaikka herat oon jättänyt viel kauppaan. Ruokavaakaa en oo vielä ostanut, kun nää jutut on niin hyvin hanskassa muutenkin. Tiedän ihan ilmankin, että karkissa on tosi hyvässä mittasuhteessa noi aminot ja leipä on hirveen hyvä hidas hiilari.

Eilen meni siis toi treeniohjelma ykkönen, vähän niin kuin alusta vaikka ei tää tauko nyt niin pitkä ollut. Sellainen kolme, kolme ja puoli vuotta. Oikeastaan ihan hyvä semmoinen pieni palautus tähän väliin. Ehkä mä meen vaan aluksi vähän kevyemmillä painoilla ja sitten kohta supersarjoihin. Kuitenkin joku viistoista vatsalihastakin tein eilen, vähän pitää varoa.

Hyvin tää tästä taas lähtee. Kohta onki sit hyvä pitää taas pieni tauko. Ehtii palautua.

Hanskat löyty onneksi vielä kassista, eikä edes haissu kovin pahalta. Tutusti ne sujahti käteen . Eilen oli jalkapäivä ja ehkä sitten lau...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

2 kommenttia :

  1. Siitä se lähtee! :)

    Itse juuri eilen pohdin, että pitäisiköhän omaa saliohjelmaa päivittää. Sitä samaa on tullut kuitenkin jo noin 5 vuotta käytettyä. Eikös ne sano, että sitä pitäisi aina muuttaa, että kehitys jatkuu? Eikä se taida olla kovin hyvä, kun en mä ole viidessä vuodessa havainnut mitään kehitystä parempaan päin.. Massaa toki olen saanut kerättyä sillä, että kai mä oon vetänyt hyvän viiden vuoden massakauden. En usko, että syy olisi siinä, että siellä salilla on tullut käytyä aina pari kolme kertaa uuden vuoden jälkeen ja sit se homma on taas jäänyt.. Ehkä joskus syksyllä saattanut yrittää uutta ryhtiliikettä, vaan todetakseen, että viidenteen käyntikertaan asti pääseminen peräkkäin tuntuu olevan mahdotonta. Ehkä yritän taas tänä syksynä uudestaan. :D

    Eli siis tsemppiä! Kai siitä joskus tulee elämäntapa ja hyvä rutiini. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kyllä mun tosi ammattimaiseen korvaan kuulostaa just tosi paljon siltä, että kehitys kehittyy ja tahti on vauhti! Hyvä meno ja massakausi on aina plussaa!

      Poista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.